CRAZYYYY :D - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Demi Karssen - WaarBenJij.nu CRAZYYYY :D - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Demi Karssen - WaarBenJij.nu

CRAZYYYY :D

Door: Demi Karssen

Blijf op de hoogte en volg Demi

06 Juni 2014 | Nieuw Zeeland, Taupo

Hi matesss! :D

Wowwww.... weer een heerlijk weekje gehad! Het laatste weekje met mijn 2 leuke collegaatjes die dit weekend zijn vertrokken naar het Zuider Eiland... Echt jammer! Mis ze nu al! Maar hun afscheid hebben we uiteraard nog even goed gevierd :D Donderdag zijn we uitgegaan met een paar en vrijdag nog met de hele groep! Super gezellig en ohhh... wat ga ik jullie missen tijdens de stage Svenja en Jantien! :o

Maaar.... toen kwam het weekend! Ik zei al voordat ik naar Nieuw- Zeeland ging dat ik hier wilde gaan Skydiven want dat was altijd al iets wat ik wilde doen! En dit weekend was het dan eindelijk zover.... onze Skydive zou werkelijkheid worden! Op woensdag hadden we alles geboekt en zaterdag ochtend zouden we met de bus richting Taupo vertrekken, een leuk en gezellig stadje zo'n 5 uur rijden vanaf Auckland City. We zouden om 09:10 's ochtends vertrekken vanuit Auckland dus ik mocht weer heerlijk optijd mijn bedje uit om vanuit Albany naar Auckland City te gaan. Er gingen nog geen bussen vanaf mijn huis dus moest ik eerst heerlijk een half uurtje wandelen en tegelijkertijd genieten van de mooie zonsopkomst..... echt genieten! Eenmaal aangekomen in Auckland City konden Melisa en ik eigenlijk meteen al de bus in... wowwwww wat stonk dat zeg! En het meest geweldige waren alle gekke mensen die erin zaten! :O De buschauffeur was nog het leukste... was een omgebouwde man met een pruik op... roze nagellak... echt geweldig! Iedereen liep zo de bus in dus wij dachten dat dat ook zomaar kon... dus wij gewoon die bus in.... we zagen die buschauffeur wel zoeken... en op een gegeven moment zeggen Melisa en ik nog tegen elkaar nou.... nu mag hij wel gaan hoor! Zegt die man/vrouw ineens damens en heren er zitten hier 2 mensen in de bus die zich niet hebben ingecheckt bij mij..... hahaha.... duidelijk dat waren wij dus! Uiteraard begon de reis dus weer perfect zoals altijd bij ons :P hahaha.... Nou daar gingen we dan 5 uur in een stink bus met alleen maar gekke mensen! Maar we deden het allemaal voor een goed doel want die Zondag, 1 Juni 2014, zouden we gaan Skydiven.... Melisa wist nog niet zeker of ze wel wilde... dus ik bleef haar maar vertellen hoe vet het is en dat ze anders spijt zou krijgen... blaaaablaaablaa.... na een paar uurtjes in de bus hadden we ook alweer wat meegemaakt... onze cola heeft door de hele bus gerold.... konden wij er weer achteraan.... en onze koekjes hebben ook een heel avontuur gehad onder de vieze stoelen in de bus.... naja.... na 5 uur waren we dan eindelijk in Taupo... heeerlijk weer en we hadden super veel trek dus zijn we meteen ergens gaan zitten... en later hebben we nog aan 'Lake Taupo' bij de Burger Fuel wat gegeten... heerlijk... de zon ging al onder dus ook nog prachtig uitzicht! Toen gingen we richting het hostel.... hahaha.... we hadden voor het eerst in ons leven een kamer waar we met 5 man in totaal in konden liggen... we kwamen aan in onze kamer en er lag nog niemand... wij blij haha... wij hebben bijna alles meegenomen en zijn nog even naar een leuk barretje geweest met een super leuke sta tafel met in het midden een vuurtje was echt super lekker! Daar gezellig wat gedronken en daar kwamen Roos en Boeke ook heen maar die moesten alweer vroeg terug naar het hostel omdat ze die dag daarna de Tongariro Crossing gingen lopen.... schijnt ook een juweeltje te zijn! ^^ Dus die ga ik waarschijnlijk ook nog lopen maar dan met mijn huisgenoten... Na een paar drankjes en nog een heerlijk taartje en een wafel met ijs in een ander restaurant zijn we terug gegaan naar het hostel... nog steeds niemand op onze kamer... haha... elke keer als wij voetstappen hoorden dachten we neeeeee.... dus we hebben keihard gelachen en uiteindelijk gewoon met z'n tweeën op die kamer gelegen... En jaaaaaaaa hooooor toen was het EINDELIJKKKKK zover... het was de dag van het skydiven.... Zondag 1 Juni 2014.... om kwart over 11 werden we opgehaald en afgevoerd naar de luchthaven... Melisa was nog steeds aan het twijfelen totdat we alles moesten uitgelegd kregen en ons pak aankregen... die topper deed alles gewoon mee! :o Op een bord stonden onze namen met onze masters erbij die samen met ons de sprong zouden doen.... Mijn master was Rob echt een gekke gozer maar zoooo grappig... ik ging met hem arm in arm naar het vliegtuig terwijl Melisa daar nog stond te wachten... en even later kwam ook Melisa met haar master aan gelopen... 4 anderen zaten al in het vliegtuig dus wij hadden al wel door dat wij de eerste waren die mochten springen! :D Ohhhh yeaahhh.... hahaha... eerst moesten we 20 minuten opstijgen om op de goede hoogte te komen! Wij mochten namelijk van een hoogte van 15,000 feet springen... dat is ongeveer 4,5 kilometer! :O Onze masters legde alles nog een keertje uit en we kregen een piloten capje op en een zuurstof masker voor in het vliegtuig! Het was echt TE GRAPPPIGGG want Melisa heeft echt een paar minuten naar haar hoedje gekeken voordat ze wist hoe hij op moest… toen vroeg ze het aan mij en legde Rob (mijn skydive master) uit hoe hij op moest…. we hebben echt dubbel gelegen met z’n vieren hahaha…. het hoofd van Melisa was echt geweldig… sprak boekdelen! Ook hadden we nog wat foto's gemaakt en toen ging de deur open…… daar mocht ik dan als eerste van allemaal …. :D Tegelijk met de camera man sprongen we uit het vliegtuig….. dat gevoel……. ONBESCHRIJVELIJK! WAUUWWWWW..... dat was echt het meest CRAZYYY moment in mijn leven.... hahaha... Echt GEWELDIGGGG! En wat was ik blij dat ik Melisa ook had overgehaald want die vond het ook onvergetelijk! Dat uitzicht dat gevoel.... alles was echt ongelooflijk!!!! Na onze sprong moesten we eigenlijk al meteen door naar de bus.... weer in een stink bus met gekke mensen maar wij hebben nog zoooo dubbel gelegen om alles wat er was gebeurd in het vliegtuig..... geweldig! Eenmaal terug in Auckland hebben we nog heerlijk wat gegeten en wilde ik mijn bus terug pakken…. Reden er geen bussen meer… het was inmiddels 22:00 uur maar normaal rijden ze dan nog… zooooo dom dat ik niet even had gekeken maarja… dus ik had in plaats van een lange avond Skypen <3 de nacht doorgebracht bij Melisa! Gelukkig hadden we die maandag vrij omdat het Queensday was dus we wilden lekker gaan winkelen… dat hebben we ook gedaan en we zijn nu helemaal ready voor het WK met nieuwe pumps en een oranje jurkje! :D Daarna ook nog naar een leuke film geweest ‘Bad Neighbors’ echt lachen…. Als afsluiter van weer een top weekend hebben we gegeten bij Nando’s een leuk Mexicaans restaurantje! En als kers op de taart nog een ijsje gehaald in de haven van Auckland! Weer een geweldig weekend met geweldige mensen! :D

Dit weekend wordt het Rotorua wat ook weer ontzettend mooi schijnt te zijn… ben benieuwd!!!!!


Heeeeel veeeeel liefsss! <3


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 09 Juni 2014 - 09:50

    Marcel:

    wat een belevenissen - heerlijk om te lezen - als jullie daar genieten, genieten wij hier met jullie mee :-) ik kijk uit alweer naar het volgende verslag hele dikke knuffel van papa xxxxxxxxxxxx

  • 09 Juni 2014 - 10:54

    Oma&Opa:

    Lieve Demi,
    per ongeluk is de reactie van Oma bij het verslag van Duo Penotty gekomen (ik had het verkeerd aangewezen namelijk)dus wil je daar ook nog even naar lezen?
    Veel liefs xxxxxxxxx Opa.

  • 23 Juni 2014 - 17:37

    Merel Zwanikken:

    Lieve Demi,

    Eigenlijk een berichtje van ons! We lezen je verhalen wel, maar nog geen reactie geplaatst....tja afstellen is uitstellen hè. We hebben ook al veel gehoord van Ingrid. Je hebt het goed naar je zin zo te lezen. Hier in Laren/ Rotterdam gaat alles zo z'n gangetje. Ik ben vandaag een lekker dagje vrij. Ik ben een lang weekend in Madrid geweest, een Spaans vriendinnetje van mij is getrouwd. Gisteren was natuurlijk weer het St Jansfeest. Dit jaar gelukkig wel met mooi weer! Morgen is Marcel jarig, alvast gefeliciteerd!

    Heel veel plezier en succes. Groetjes en liefs van ons allemaal.

    XX Merel

  • 24 Juni 2014 - 03:22

    Demi Karssen:

    Lieve Merel,

    Hihi… Jaaaa snap het helemaal! Ik moet ook snel weer een nieuw reisverslag gaan schrijven maar ook gewoon weinig tijd voor gehad… haha… Top om te horen dat het goed gaat bij jullie! :D Wat leuk! :) Ik zag op Facebook al super leuke foto's van je tripje naar Madrid volgens mij! Ohhhh super dat loopt en feest een stuk beter. ;) Jaaaa, dank je jij ook!

    Komt helemaal goed! Jij ook succes weer in Rotterdam :D

    Liefs terug :)

    xxxx

    Demi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Demi

Study: Hotel- and Event Management Adventure: Internship in New- Zealand Duration: 15 weeks

Actief sinds 04 Mei 2014
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 5899

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 20 Augustus 2014

Internship New- Zealand

04 Mei 2014 - 05 Mei 2014

Taipei, Taiwan

05 Mei 2014 - 05 Mei 2014

Brisbane, Australië

04 Mei 2014 - 04 Mei 2014

Bangkok, Thailand

Landen bezocht: